Secret Santa 2016










Σας είχα υποσχεθεί, από την ανάρτηση μου Vintage sewing advent calendar (το δώρο μου για τη μυστική μου παραλήπτρια, που ήταν η Πελαζί), ότι μόλις λάμβανα το δικό μου πακέτο θα σας το παρουσίαζα αμέσως. Και αυτό ακριβώς κάνω, γιατί ενθουσιάστηκα πολύ με το δώρο μου και κατά σύμπτωση το παρέλαβα ανήμερα της γιορτής μου. Ο πρώτος ενθουσιασμός ήταν στο ταχυδρομείο, όταν έλαβα το δέμα, ένα πακέτο απλό και λιτό, αλλά η αυτοκόλλητη κορδέλα, τα γράμματα...έδιναν ένα στυλ! Το άνοιγμα έγινε στο σπίτι, υπήρχε όμως μια προσμονή, μια αγωνία στο αυτοκίνητο, τι μπορεί να έχει μέσα... Ανοίγοντάς το έπεσε ένα πακέτο και πολλά σοκολατένια ευρώ (!!). Όταν το άνοιξα βρήκα όλα αυτά που σας παρουσιάζω παραπάνω. Στην αρχή δεν κατάλαβα τι ήταν οι καρτέλες και δε μπορείτε να φανταστείτε πόσο χάρηκα όταν το ανακάλυψα. Συνεχώς ανακάλυπτα πράγματα, όπως το περιτύλιγμα που ήταν επίσης από τα χεράκια του ξωτικού μου, το οποίο συνειδητοποίησα στη φωτογράφιση! Και για να μη σας κρατάω άλλο σε αγωνία: το ξωτικό μου ήταν η Έφη από το cheapsmarttoys. Έφη σε ευχαριστώ πολύ για όλα! Και φυσικά να ευχαριστήσω για άλλη μια φορά τη Ζήνα από το efzincreations που επέμενε να συμμετάσχω και τόσο πολύ το χάρηκα. 

Εύχομαι Καλά Χριστούγεννα σε όλους!

3 σχόλια

  1. Γλυκιά μου Άννα να βλέπεις μέσα σε μια απλή γιρλάντα το μεγαλείο της δουλειάς σου!!! Εννοείται ότι σου προτείνω να τη διακοσμήσεις με το δικό γούστο (κορδέλες, χρώματα..)για να γίνει πιο Αννουλίστικο !!! Σε φιλώ και ξανά χρόνια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχη γιρλάντα! Υπέροχα δώρα! Η Εφη ειναι πολυτάλαντη και πάντα γουστόζικη! Και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ μου αρέσει! Έκανε το θαύμα της η ταλαντούχα Έφη! Και του χρόνου να είμαστε καλά να ξανα-παίξουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή